TransPromo

„Stratégiou managementu zákazníckej komunikácie by malo byť poskytnutie správneho obsahu správnej osobe, v správnom čase, v správnom formáte pre správny dôvod.“

Toby Bell, Research Director, Gartner Inc.

Vedeli ste, že

  • bežný človek je denne bombardovaný približne 2 904 reklamnými posolstvami,
  • že z nich venuje pozornosť 52
  • a že si zapamätá maximálne 4 z nich?

Vynakladajte prostriedky z vášho marketingového rozpočtu účinne a zvýšte odozvu na vašu komunikáciu o desiatky percent. V súčasnosti je využiteľnosť trasnakčných dokumentov (faktúra, bankový, telekomunikačný výpis, výpis z účtu a pod.) z hľadiska cielenej propagácie (reklamný banner, personalizovaný kupón a iné) minimálna, resp. žiadna. Vedeli ste, že čítanosť transakčných dokumentov sa pohybuje mezi 83 – 98 % a príjemca nad ním strávi 1 – 3 minúty?

TransPromo predstavuje spojenie transakčného dokumentu (faktúra, výpis z účtu) a marketingového posolstva. Je to príležitosť pre zvýšenie obratu, posilnenie vzťahov a zvýšenie lojálnosti zákazníkov či odlíšenie spoločnosti.

Čo získate vďaka transpromu?

  • Vyššiu odozvu od zákazníkov.
  • Cielenejšie kampane.
  • Príležitosť zlepšiť vzťahy s existujúcimi zákazníkmi.
  • Vyššie ROI.

Premena transakčných dokumentov na transakčno-reklamné:

Premena transakčných dokumentov na transakčno-reklamnéPremena transakčných dokumentov na transakčno-reklamnéPremena transakčných dokumentov na transakčno-reklamné
Ak máte otázky k službe TransPromo, kontaktujte konzultanta spoločnosti Xerox na svk.xgs@xerox.com


Navigace:


Výsledok vyhľadávania:

Podpora a ovládače | Partnerský portál

Xerox Worldwide Česká republika Slovenská republika > zmeniť