Produkčné systémy

Kvalitné servisné zabezpečenie je nevyhnutnou podmienkou bezproblémového prevádzkovania akéhokoľvek zariadenia. Xerox a jeho servisní partneri dlhodobo poskytujú servisné služby na vysokej úrovni. Keďže sme si vedomí rôznorodosti požiadaviek našich zákazníkov, ponúkame zmluvné servisné zabezpečenie v niekoľkých variantoch, aby sme v maximálnej možnej miere uspokojili potreby a možnosti 4ročné servisné zabezpečeniekonkrétneho zákazníka.

Uzatvorením zmluvy o servisnom zabezpečení zákazník získa:

  • profesionálnu starostlivosť o svoje zariadenie počas 4 rokov s možnosťou jej predĺženia o ďalší rok,
  • zadarmo kompletný spotrebný materiál, náhradné diely, prácu a cestovné náklady technika,
  • garantovanú dobu odozvy a dobu opravy zariadenia,
  • inštaláciu zariadenia a základné zaškolenie obsluhy,
  • pravidelná aktualizácia softvéru zadarmo,
  • Help Line Xerox Limited,
  • Zvýhodnenú cenu pohotovosti a práce mimo bežnú pracovnú dobu,
  • Pravidelnú platbu – poistenie/eliminácia platieb za drahé náhradné diely,
  • Nižšie náklady na prevádzku / cena za stránku.
Súhrnný prehľad

Inštalácia zariadenia a zaškolenie obsluhy Áno
Záruka (fyzické osoby) 2 roky
Záruka (právnické osoby) Podľa dohody (obvykle 1 rok)
Dĺžka servisného zabezpečenia 3 + 1 rok
Dojazd servisného technika od 4 hodín (podľa dohody)
Doručenie spotrebného materiálu Druhý pracovný deň (2 balenia)
Aktualizácia softwaru zariadenia Áno
Štandardná pracovná doba servisného technika 8:00 - 17:00
Neštandardná pracovná doba servisného technika Podľa dohody
Dostupnosť servisnej linky 7:30 - 17:00
Fakturácia Podľa tarify
Mesačný paušál Podľa tarify
Miesto servisu V mieste inštalácie
Servis vykonáva Xerox

Navigace:


Výsledok vyhľadávania:

Podpora a ovládače | Partnerský portál

Xerox Worldwide Česká republika Slovenská republika > zmeniť